Vanliga frågor
Läs gärna igenom våra vanligaste frågor innan du skickar ett mail.
Innehåll som kan döljas
Jag vill returnera en produkt
Du måste meddela att du ångrar dig via e-post till oss på support@activenordic.se eller via formuläret nedan. I ditt meddelande ska ditt namn, din adress, ordernummer samt vilka varor du vill returnera framgå.
Produkterna skall skickas välpaketerade och i ursprunglig förpackning.
Ångerrätten gäller inte vid:
Använda hygienartiklar och kroppsnära produkter såsom stöd för knä, rygg och fot godkänns inte ångerköp av hygienskäl.
Du får packa upp din produkt och prova den men inte använda den. Notera att förpackningen skall vara i nyskick.
Jag vill byta storlek
Meddela oss via e-post på support@activenordic.se. I ditt meddelande ska ditt ordernummer finnas med.
Hur lång är leveranstiden?
Normalt har vi leveranstider på 1-3 arbetsdagar. I annat fall står leveranstid tydligt under "leverans" på produktens produktsida.
Kontakta oss
Just nu har vi en ökad belastning på vår kundservice. Detta medför att något längre svarstider kan förekomma.